internet marketing & SEO - eOneNet.com

 
No. 1 Internet Marketing Company Asia

Making You No.1 on the Net !

HOME

e1SEMINARS

e1WEB

e1PROMOTE

e1LISTING

e1SHOPPING

e1WEBTOOL

e1CLUB

e1MAIL

Corporate Profile Our Services Milestones Our Partners Contact Us Career @ eOneNet
Press Room Media Videos Press Release Photo Album

Warning from No.1 Internet Marketing company Asia: Looking for web design? Just go to any web design company or web designer. Web hosting? Go to any web hosting company. Want to be No.1 selling online? Learn from the No.1 Top Internet marketing coach ranked by top search engines - eOneNet.com. This site offers everything you need to sell online, and make profits, globally, whether you are in Hong Kong, Singapore, Malaysia, China, Korea, Asia, Middle East, U.S., Europe or anywhere else.


eOneNet.com anjur seminar dedah kegagalan dotcom

Berita Harian, January 12, 2001

GERBANG e-Perniagaan tempatan dan penganjur Kempen Pemilikan e-Perniagaan 2000, eOneNet.com akan mengendalikan seminar pada 17-18 Januari ini bertemakan "Losing money the Dotcom Way".

Presiden yang juga Ketua Pegawai Eksekutif eOneNet.com, Fione Tan, berkata syarikatnya sudah menjalankan kaji selidik berhubung kegagalan dotcom dan merumuskan 10 kesilapan utama yang akan menamatkan hayat sebuah syarikat dotcom. eOneNet.com adalah anak syarikat milik penuh eOneNet.com Sdn Bhd yang ketika ini memiliki lebih 100 pelanggan dari Malaysia dan Singapura serta lebih 3,000 anggota.

Selain berkepakaran dalam membantu perniagaan kecil menyertai arus talian terus, ia juga menawarkan perkhidmatan e-dagang dna pembayaran talian terus, perkhidmatan pendaftaran nama domain percuma.

Syarikat itu juga membantu penyenaraian perniagaan global percuma dan hubungan percuma kepada peniaga seluruh dunia menerusi X'change Pasaran Global.

Seminar itu bertepatan dengan masa bagi memberi bimbingan kepada orang awam terutama sector perniagaan mengenai apa yang harus dilakukan jika hilang wang menerusi internet," katanya dalam kenyataan yang dikeluarkan Bernama Prwire, di Kuala Lumpur, semalam.

Seminar itu juga akan menunjukkan bagaimana untuk mewujudkan laman web perniagaan menggunakan Web Creator 2000, perkakasan membentuk web interaktif yang direka khusus bagi pemiik perniagaan bukan teknikal.

Bagi pendaftaran dan pertanyaan, sila hubungi 603-7710 5618, atau melawat laman web www.eOneNet.com


"eOneNet.com anjur seminar dedah kegagalan dotcom - Berita Harian"


Back For News Listing

 

Back

Top

Next

FREE e1Club Membership. Click here to join
 


 
 
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
 

Site Map

Terms of Use

Privacy Policy

Copyright © Since 2000 eOneNet.com. All Rights Reserved.